INSPIRACE PRO ATELIÉR


Seaview House - Jackson Clements Burrows Architects
Na tomto domě se mi líbí kombinace prostých linií a například prostorové řešení pro vjezd do  garáže.
Na tomto domě mě zaujal materiál, ze kterého je dům opláštěn. Myslím, že plechová konstrukce vypadá s kombinací dřeva zajímavě. Zastřešení terasy s balkonem a možnost zvýraznění podhledu konstrukce.
Savioz House, Savioz Fabrizzi Architects, Valais, Switzerland
Možnost otevřeného prostoru do zahrady mi přijde jako skvělý nápad do kanceláře architekta, přece jen být zavřený přes den doma není nic pohodlného. Takhle by aspoň člověk mohl nasávat více energie.

Split View Mountain Lodge, Result Ramstad Architektur, Ostlandet, Norway
Tady mě zaujala myšlenka oddělení ateliéru od obytné části a velká prosklená okna jako přínos velké dávky denního světla

Propojenost 2. patra s 1. patrem a vytvoření vyššího podhledu. Tak takhle by to nějak mohlo vypadat v mém ateliéru.


Trámový strop
Pro architekta je důležitá inspirace :) 

Skleněná buňka



Kyslík v ateliéru, zelené rostliny

Vysoký strop v ateliéru - provzdušnění prostoru

Stojany na modely


Mřížová okna <3

Mřížová okna, varianta č. 2, dřevěná podlaha
Cihlová zeď

Volný stůl na model


pohodlná židle nutností, aby se na ní dobře pracovalo

Velký stůl

Komentáře

  1. Domčo, rešerši jsem ti komentovala v pátek...nevím zda se příspěvek smazal nebo jsi ho skryla nebo jsem udělala něco špatně já...kdyby jsi ho nečetla, tak mi dej vědět. Ale bylo to více méně to samé, co jsem psala Katce a Filipovi.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky